Helt underbart!

Var ett tag sen det blev en uppdatering från min sida, vet inte vad jag ska skylla på, så jag gör som pappa, skyller på sossarna =P, hehe!

Helgen passerade med utgång, Harrys, trevligt ställe med alla sorters folk! Helgen avslutades mycket trevligt, blev en grillmiddag hemma hos Donna och Chloé tillsammans med the boys, kollektivet! Början på denna veckan startade tråkigt, plus att det är mycket i skolan, mer eller mindre bara ett arbete, men det arbete räcker för att skolan ska uppfattas som tråkig! Nu till det underbara!.....

....Lacrosse! Har idag, torsdag, gjort första träningen utomhus. För er som inte vet så är Lacrosse världens roligaste sport. Har dock dragit på mig lite skoskav, skyller allt helt och hållet på Daniel "Fille" Filipsson då det är hans skor som åstadkommit skadan! För er som undrar, typ alla, hur det kändes med knät så kan jag säga att det funkar helt okej, även det är underbart! Men man ska aldrig säga aldrig, eller hur den vitsen nu går, så det gäller att fortsätta med hårdträningen med knäet.

För att dagen även ska uppfattas som "helt jävla underbar" så skulle det sitta fint med en fet förlust för HV71, inte för att jag håller på Djurgården, utan för att jag önskar HV71 all motgång man kan få! =D

Nu efter en hård vecka, arbetet om ni fortfarande minns samt träning, så ska jag inviga helgen med en liten whiskey. Ja just det, är ju ledig i morgon, även det är underbart! 

Lax or be a makrill =D

/Twin 2

Kommentarer
Postat av: Mr. Sexy and hot lover....

Vem är vem.. lite svårt att veta sådär på en galen fredagkväll... PAAAKEEEET! ;)

2010-05-01 @ 21:06:00
Postat av: Christian

Dags för ett nytt inlägg snart?

2010-05-04 @ 08:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0