Inläggers!

Hej alla glada bloggläsare! =)

Efter introduktionen av min bror, tvilling om ni inte redan listat ut det, kommer nu ett efterlängtat inlägg av Twin 2!

I går var jag och Jennifer "Jenn" Dahlin och såg Alice i Underlandet, i 3D. Filmen i sig får får godkänt, men det tack vare att den som sagt var i 3D samt massa poppcorn och cola! Därefter så blev det en fika på CoffeHouse by George. Fikat bestod för min del av en kaffe, konstigt nog, medan Jenn lyckades få in en kaffe som smakade mintgodis, undrar hur man odlar dem kaffebönorna! =)
Väl hemma igen så var klockan alldeles lagom för säsongsavslutning av Solsidan, helt underbar serie btw, synd bara att den är slut! Hoppas att det kommer fler säsonger!

Idag vaknade jag typ sent, jämfört med min bror, och det av den enkla anledningen att det är sjukt skönt att sova. =)
Dagen fick sin start med att Twin 1 och Jax kom hit med mitt efterlängtade godis och mina dammsugare från Dennis "Skåningen" Rosenkvist. Väl här blev det en fika innan vi tog Jaxs Volvo 740 aka "Järnhästen" ner till stan.

I kväll så är det än så länge bara planerat med en mysig middag med Jenn, vet inte vart kvällen slutar. Kanske en hemmakväll, eller så kanske man bjuder in sig själv till Vallas mest sofistikerade par, Johan "Chloé" Karlsson och Annie "Donna" Persson, för att kanske få smaka på en av Chloés nyinköpta Whiskeys! =D

Ha en bra Lördagskväll!
/Twin 2





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni måste ju ändra layouten på bloggen va faan. Det här känns för mycket 90-tal. Annars måste jag säga att det är grymt kul att ni bloggar. :-)

2010-04-10 @ 18:45:20
Postat av: Anonym

En fisk? =p

2010-04-14 @ 06:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0