The one, the two, the blogg

Hej på er alla!
Här är mitt första inlägg, faktiskt det första ever för mig. Med det kommer nog bli en trevlig läsning för er alla som kommer följa våran legendariska blogg!
Dagens ämne kommer bli min dag!
Idag vaknade jag tidigt av den anledningen att jag somnade tidigt igår, daa! =)
Har varit på "semester" en vecka nere i Skåne och Berlin så behöver fylla på mitt förråd med mat, så snart ska jag in och hoppa lite i Jakob "Jax" Levéns säng så han vaknar så vi kan åka och handla.
Ikväll blev jag bjuden till ett födelsedagskalas nere på Nationernas Hus och dom har disneytema så måste fixa lite kläder till det. Känner totalt 2 personer på detta kalas och det är Jax och Victor "Bumbi" Lundberg, och ingen av dom har kalaset. Då kan man undra varför jag är bjuden till ett kalas då jag inte ens vet namnet på dom som fyller eller hur mycket dom fyller. Svaret på denna fråga är för att jag är tvilling och vem vill inte ha en tvilling på sitt kalas? Exakt! Och om ni vill se och uppleva hur legendariskt det är att festa med en tvilling så är det bara att komma till eftersläppet som börjar runt 11 skulle jag tro! =)
Kanske måste förbi systemet med, fyllde upp mitt barskåp när jag var nere i Tyskland men har inte så mycket öl, tungt att bära så det blev bara flaskor.
Ska ringa Josefin "Jossan" Suvander med, måste skicka in lite papper till skolan angående anmälning till kurser. Har inte riktigt bestämt mig för vilka kurser som jag ska välja men anmäler mig på flera så kan jag välja senare vilken av dom jag ska läsa.
Nu är det dags att hoppa lite på Jax !
Over and out!
/Christoffer aka Twin 1

Kommentarer
Postat av: Jax

Tummen upp!

2010-04-10 @ 10:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0