Söndag

Så idag var det söndag, vilket innebar att jag vaknade sent, eftersom jag gick och la mig sent igår. För er som läste mitt inlägg igår så var vi på NH och firade ett par tjejkompisar i Bumbis klass. Temat var Disney och vi velade fram och tillbaka vad vi skulle vara och tillslut blev det Nalle Puh och hans vänner. Jag var Kanin, Jax var Tiger och Bumbi var björnen själv! För att lyckas med detta tema var vi nere på Guns Hobbybod för att införskaffa oss dräkterna.
Kul tyckte vi, eftersom vi aldrig hade haft en pälsdräkt innan men hade ju sin baksida. Om ni tycker att det är varmt i vanliga fall att stuffa runt på dansgolvet så är det 5 gånger så varmt i en kanindräkt. Och det är skitvarmt! Men vill man ha mycket uppmärksamhet så är det ett bra tips för igår tror jag att jag dansade med hela dansgolvet, mer eller mindre =)
Vaknade idag runt 12, men eftersom jag la mig vid 4a så låter det inte så dåligt, behöver ju mina 8 timmars sömn! =) Hade sjukt ont i halsen och tror jag har halsinflammation, eller något liknande. Jax fick kolla i halsen och hittade en tveksam vit fläck så om det inte blir bättre så får jag gå till vårdcentralen.
Så idag blev det ingen träning för mig, men var där och kollade så allt gick rätt till. Nu när snön är borta så hoppas jag vi kan gå ut snart. Eftersom cupen i Stockholm i år inte blir av så behöver inte vara inne längre än nödvändigt, i alla fall i mitt tycke =)
Twin 2 sa igår att jag skrev för mycket, men för mig är blogg = ordbajs, fast på ett roligt sätt. Så hoppas det jag skriver är roligt, annars är det bara bajs kan man säga.
Nu ska jag in till tvn och kolla klart på wipeout. Skola igen imorgon efter 2 veckor ledigt, sååå jag längtar, NOOOT!
/Twin 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0