Skola

Hej alla glada! Och hej på er andra med!
Nu har 2 dagar i skolan passerat efter det långa uppehållet. Känns lite gott & blandat att vara tillbaks, hade ett grymt bra lov med Farrah och självklart ville jag att hon skulle vara kvar längre men man kan inte komma ifrån verkligheten. Så jag kollade lite på schemat och har i genomsnitt 4 timmar lektion/föreläsning per dag fram till sommaren vilket känns bra!
Annars händer inte så mycket i skolan, föreläsaren i konstruktionsmaterial, Ru Peng, är inte den bästa. Men ämnet är inte heller så intressant, idag hade vi en lektion om atomer och lite krafter som var inblandade, tror jag. Chloé (Johan), som i mina ögon har varit en bra grabb i skolan, har nu mera börjat skolka. Vet inte om Annie (Donna) vet om detta men efter att mitt inlägg blir publicerat så får han nog sova på mattan inatt.
Sorry Chloé men rättvisan vinner alltid, i alla fall om den är på min sida! Menar inte att det är bra att Chloé sover mattan för min skull, snarare att om jag har tråkigt på föreläsningen så ska han med ha det ;).
Det jag ville komma till är att den kursen inte är den roligaste men det ska jag (Chloé; läs vi) nog klara av.
Imorgon har jag 2 lektioner på morgonen och sen lite grupparbete inför en labb nästa vecka. Sen tänkte jag faktiskt gå till gymmet och lyfta lite skrot. Har fortfarande lite ont i halsen men doktor Jax ser inga vita prickar längre så det är grönt ljus. Hoppas inte Helene "Mammut" Hallberg läser bloggen för det tycker nog inte hon, hehe =)
Nu ska jag in till tvn och se om man kan ta kontrollen från Bumbi. Man kan jämföra det med ett självmordsförsök men eftersom mina styrkor är hans svagheter så ska jag utnyttja dessa. Så som snabbhet, list, snygghet med flera. Så det kommer nog gå vägen.
Ha en trevlig kväll och en bättre dag imorgon, för man vet aldrig vad för spännande saker som man vaknar upp till =)
Twin 1


Kommentarer
Postat av: Chloe

Snygg design ni har bytt till, mycket mer 2000 tal än den förra. I övrigt är det väldigt roligt att vara så omnämnd på den här bloggen. Puss på er alla

2010-04-14 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0