Onsdag!

Hej igen, eller vad man nu säger...

Måste bara börja med att säga att det är ju sjukt skönt att våren och sommaren är på väg! =)

Efter lite lov, eller omtenta-p =), så var det dags för skola igen! Inte för att man läser allt för många roliga kurser, dvs typ ingen, för tillfället men det är väl bara att gilla läget och "köra hårt!", som Håkan "Moderaten" Rosenkvist sa till mig innan en omtenta förra veckan, vilket man kan tolka på lite olika sätt, man får väl helt enkelt ta det som passar bäst antar jag! =)

I måndags var jag, Twin 2, på en arbetsintervju. Kändes bra, men får se nästa vecka hur det gick med det. Känner inte någon speciell press då jag är erbjuden jobb så samma gamla gurkfabrik, men lite omväxling har ju ingen dött av! =)

...."Ett viktigt inlägg, bara sådär"

Mitt under brinnande bloggande så ringer telefonen och tro det eller ej, men det är en....... telefonundersökning! Undrar ibland om det är just därför vi skaffade hemtelefon, för det kan kännas som det ibland! Men men, de söta små tjejerna i telefonen måste ju också ha något att göra om kvällarna, så man får väl stå ut helt enkelt! =)....

Tisdagen passerade utan några större bekymmer, idag har jag bara varit i skolan på förmiddagen, resten av dagen har jag spenderat hemma på balkongen. =) Gick dock ner till min kompis i änden på huset, behövde lite hjälp med att skeva tillbaka bakdäcket på cykeln som har blivit skevt! Väl sittandes på balkongen efter ett samtal med Ulla-Britt "svärmor" Dahlin, så har jag försökt fått tag på bilmeken Micke, där Röda Faran snart har stått långtidsparkerad ca 6 månader, för att försöka få honom att växla upp tempot en aning! För er som inte vet så har Röda Faran sedan en tid varit skadad i utväxlingen, vilket Micke ska hjälpa oss med! Men Micke vägrade svara, så det blir en av morgondagens att göra, ringa Micke!

Nu ska jag, tro det eller ej, vara lite allmänbildad och studera lite historia!
...Ska se på ett avsnitt av The Pacific! :D

Hare Kanin!

/Twin 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0