Freitag

...Vill inte skryta allt för mycket med mina tyska kunskaper, men det betyder alltså fredag, vilket är idag!

Vad har hänt sen senast, jo i torsdags var jag och mina groupies på studiebesök på Holmen Paper. Det var mycket intressant, men med något roligt kommer även något tråkigt.... ska ju skriva ett arbete baserat på resultatet av besöket! Just det, i torsdags morse när jag och Jenn satt och åt frukost så märkte vi att frukosten var lite väl varm..., så vi anade självklart att kylen hade fått fnatt och inte fattat att den INTE ska hålla samma temperatur som utomhus, funkar möjligtvis under vinterhalvåret men inte nu till sommaren! Efter ett tags övertalande (lite reglering av temperaturen) så lyckades vi få kylis på rätt spår! Torsdagen avslutades framför tv:n med bland annat "Sveriges värsta bilförare" samt se HV71 bli ägda i första finalmatchen, helt underbart! =) hehe!

Idag, freitag, började dagen med en liten sovmorgon, skönt! Väl vid frukosten igen, så märker vi att kylis åter igen är lite för het på gröten! Och eftersom att det inte gick att prata vett med kylis (mer än max på inställningarna är ej möjligt) så blev det att ringa fastighetsskötaren, skönt att man kan låta någon annan fixa trasiga saker åt en! =) Efter ett par samtal med fastighetsskötaren så kom han förbi vid lunch med en provisorisk kyl, då elektrolux inte hade tid fören måndag eller tisdag med att laga/byta ut kylen! Efter att kylen var i fylld med varma varor så gick jag till min kompis i huset för att hämta ut min tillbakaskevade cykel!

Nu ska vi iväg till Chloé och Robert "Rupert" Andersson tillsammans med Twin 1, Jax, Bumbi och Oscar "Linköpingshataren" Käcker och dricka lite whiskey!

Ha en bra kväll!

/Twin 2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0