Helg

Hej hopp!
Så blev det dags för ett nytt inlägg av Twin 1. Vi har ju drygt 1726 besökare varje dag så är ju inte lätt för er som inte har träffat oss båda samtidigt att veta om vi verkligen är två olika, men det är vi!
För ibland händer det när man går i korridoren i skolan, eller vart som, så kan det med stor sannolikhet komma fram någon som man aldrig har sett förut som vill prata lite skit. Och då brukar jag lossas som att jag är den han/hon tror att jag är (fast jag inte är den han tror att jag är då jag är den som jag är, osv) tills han/hon förstår att jag inte är den han/hon tror att jag är, alltså mig själv. Detta kan ta ett tag och ibland kommer dom inte på det alls, sjukt kul =). Sen finns det folk som är snäppet mer korkade, dom som träffar oss samtidigt och frågar "Är ni bröder eller tvillingar?". En sån typ av fråga skulle man vilja ha på en tenta för båda svaren är ju rätt. Mest är det försäljare i butiker som ställer frågan, antar att dom vill ha lite konversation. Men när vi har svarat på frågan "Jo vi är faktiskt både bröder och tvillingar" så skrattar vi tillsammans, men försäljaren fattar ju inte att vi skrattar åt hur korkad han/hon är utan tror att vi skrattar med honom/henne, hehe =)
Så kanske dags för en bild på oss som visar att vi är två olika.
Slutet av veckan har rullat på i vanlig ordning. Är inte så mycket i skolan, ganska skönt när vädret har blivit bättre! I onsdags satt jag och Jax ute på balkongen och då fick jag för mig att städa ur våran jordhög. Blev fint, dock saknas det lite blommor och kryddor så jag planterade lite kryddor. Får se om dom växer upp, tror det skulle behövas lite ny jord, är nog inte så mycket näring i den där lådan.
Träningen har gått bra, dock har min hals inte slutat att bråka så är inte med idag på träningen. Men detta kan även bero på att "vi" vill sitta ute och äta bara för att det är sol ute. Twin 2 hade fått för sig att vi skulle sitta ute i solen och äta <=> frysa. Tillslut satt han på sin sadelmuff och med mössa medan jag blev sjukare och sjukare =)
Igår gjorde jag inte så mycket alls. Kollade på en film och sen var det hockey. Tråkigt att Djurgården inte kunde avgöra så istället fick Hv 71 sin första, och förhoppningsviss sista vinst =) Inte för att jag håller på något av lagen men finns ju ingen som helst anledning att hålla på Hv 71.
Idag ska jag göra lite optimering, han inte klart med lektionsuppgifterna på förra lektionen så tänkte för första gången ligga i fas! Sen måste jag läsa några sidor till labben imorgon, ska ha dugga i grupp så får se till att kunna något =)
Over and out
Twin 1

Kommentarer
Postat av: Johan

PLUGGIS!

2010-04-18 @ 14:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0